Incidentul a avut loc marți dimineață, la scurt timp după ce trenul a plecat din Gara de Nord, la ora 8:15. Locomotiva s-a defectat imediat după Pasajul Basarab, iar echipele CFR au fost nevoite să intervină pentru a aduce o altă locomotivă.
Potrivit pasagerilor, trenul a avut două opriri neprogramate – una chiar după pasaj și alta în stația Buftea. Călătoria de doar 20 de kilometri a durat aproape două ore, ceea ce a stârnit frustrare și ironii printre pasageri.
Printre cei aflați la bord s-a numărat și Nicoleta Onofrei, fostă jurnalistă, care a relatat experiența pe Facebook:
„Râsu’-plânsu’ cu CFR. Cinci oameni au verificat o locomotivă care s-a stricat la cinci minute după plecare. Au adus o nouă locomotivă la o oră după ce ne-am oprit la Pasajul Basarab. Am pornit, am ajuns la Buftea și ne-am oprit din nou. După două ore, eram abia la Buftea.”
Pasagerii au glumit că CFR Călători ar fi „evitat cu succes” plata despăgubirilor, întrucât întârzierea nu a depășit două ore – termenul legal pentru compensarea biletelor.
Trenul, care trebuia să ajungă la Galați la ora 12:17, abia trecuse de Brăila în jurul orei 13:45, potrivit relatărilor din presa locală. Întârzierea finală a fost estimată la peste 90 de minute, afectând zeci de pasageri.
Astfel de incidente readuc în discuție problemele cronice ale infrastructurii feroviare din România, unde trenurile întârzie frecvent din cauza defecțiunilor tehnice și a lipsei investițiilor.
Vezi și: Cele mai importante știri ale zilei

